שאלות ותשובות
למה בעצם צריך שירות שכזה?
לכל דבר בחיים קיימים יועצים איתם אנחנו מתייעצים: נדל"ן, רכב, פיננסים, השקעות, משכנתאות ועוד. אדם ממוצע ירכוש בחייו יותר מ-5 מחשבים רציניים, לכל שימוש שלא יהיה.
בדיוק כמו בכל תחום אחר, על מנת לעשות קניה נכונה והשקעה טובה, יש צורך בייעוץ מול מישהו שמבין. מישהו שאפשר לסמוך עליו.
למה צריך שירות שכזה בעידן ה-AI?
AI (דוגמת Chat GPT) הוא כלי מצוין לקבלת מידע, רעיונות והסברים כלליים, זה נכון. אבל, יש הבדל גדול בין קבלת מידע לבין מישהו שאחראי על ההחלטה ועל התוצאה בפועל.
PC Buddy לא מחליף ידע אלא משלים אותו: ההקשבה לצרכים האמיתיים שלך, שיקול הדעת האנושי, ההיכרות עם השוק והחנויות ברגע הכי נתון, והליווי גם אחרי שהמחשב כבר אצלך הם אלו שעושים את ההבדל.
מי שרוצה לעשות הכול לבד, זה לגמרי בסדר. מי שרוצה שקט נפשי ומישהו שידאג שזה באמת יעבוד – בוחר בליווי אישי.
מה אם מנסים למכור לי משהו שאני לא צריך?
זו תהיה חשובה.
חשוב לדעת ש-PC Buddy, כאמור, לא מוכר מחשבים ולא משתייך לשום חנות, חברה או מותג כאלו ואחרים. הוא לא מקבל עמלות כאלו ואחרות. למעשה, הוא מלווה אותך בין החנויות השונות המוצעות לפניך, המותגים שבשוק ועוזר לך לקבל החלטה אמיתית.
מה קורה אם משהו לא עובד אחרי הקניה?
במידה ומשהו לא עובד כמו שצריך או לא עובד בכלל, PC Buddy נמצא כאן איתכם באופן מלא. מהבעיות עצמן, דרך הבדיקות ועד ניצול האחריות באופן הכי מהיר ונכון. לא תשארו לבד.
האם תהיה כאן גם אחרי שהמחשב אצלי?
בודאי. גם אחרי שהמחשב נקנה, PC Buddy נשאר החבר הכי טוב של המחשב שלך ושלך. הוא נמצא כאן בכדי לתת לכם טיפים למיצוי מלא של המחשב ולתמוך בכם במקרה שצצה בעיה או שאלה.
מה כוללים המחירים?
השירות משתנה ממסלול למסלול. אבל דבר אחד לא: האחריות ש-PC Buddy לוקח על עצמו לייעץ, לעזור ולתת לך את השירות המקיף, האדיב והמקצועי ביותר. במידה ולקחתם שירות מלא הכולל הרכבה – הכל כלול. המחשב שלך יוזמן, יטופל ויותקן כאילו היה זה המחשב החדש שלנו – עד שהוא בידיים שלך.
האם יש התחייבות או תשלום מראש?
קיימת התחייבות, והיא דו-צדדית: אל מול התחייבות כספית, קיימת ההתחייבות שלנו לספק לך את השירות המלא, בדיוק כפי שנכתב, הוסבר והוסכם מראש. אין אותיות קטנות, אין הפתעות.
איך נראה תהליך העבודה?
השירות המלא הוא כמעט Plug and Play. לאחר הייעוץ ואישור המפרט הסופי, אנחנו ניצור קשר ונדבר עם החנות, נדאג לקבל את הרכיבים (ואת המחשב שלך, אם מדובר בשדרוג). מרגע זה, עד למשך 2 ימי עסקים, נדאג ונטפל בו במעבדה הביתית כאילו היה שלנו.
מה כוללת ההרכבה?
ההרכבה נעשית קודם כל במעבדה ביתית אמיתית, בתנאים בטוחים ונכונים, ומוקפת בכל הכלים הנדרשים. במהלך ההרכבה יש דגש גדול מאוד על סידור נכון של כבלים, אסתטיקה של המחשב מבפנים, התקנה יעילה ונכונה של רכיבים ומבנה המעניק זרימת אוויר מושלמת.
האם זה כולל התקנה של מערכת הפעלה?
כן. אנחנו מתקינים עבורך את מערכת ההפעלה המומלצת (או זו שתבחר על ידך) עם הכנה לרישיון חוקי. עם תמיכה לאחר מכן בהשגת רישיון חוקי או התקנה של כזה מראש.
מה עוד מותקן? האם זה כולל דרייברים?
בודאי! עוד לפני הדרייברים, אנחנו מודאים מראש שגרסת ה-BIOS (התוכנה הבסיסית הרצה על גבי לוח האם) היא העדכנית ביותר ומצביעה להגדרות הכי נכונות. את הדרייברים אנחנו מורידים במקום ישירות מאתרי הבית הרשמיים של החומרה. אין שימוש בקבצים קבועים אלא תמיד בכאלו שהורדו זה עתה.
האם אתם בודקים אם הכל תקין?
ברור. בעוד אין דרך להבטיח שכל רכיב ישאר תקין תמיד, אנחנו נדאג לוודא באופן מלא שכל הרכיבים עזבו את המעבדה שלנו כשהם תקינים לחלוטין, מה שמצמצם באופן משמעותי את הסיכוי לבעיות בהמשך.
האם יש טיפול תקופתי במחשב שנקנה בעזרת השירות?
בעוד תוענק לך תמיכה והסברים כיצד לשמור על המחשב לאורך זמן, התחזוקה עצמה, אחת לכמה זמן יכולה להעשות על ידינו בתוספת תשלום סמלי.
מה כולל טיפול תקופתי במחשב שלי?
המטרה היא להביא את המחשב למצב המושלם שלו גם כאשר הוא כבר לא חדש. זה מתחיל מניקוי יסודי של אבק בעזרת כלים מקצועיים, החלפת משחות טרמיות, סידור מחודש של הכבלים, בדיקות מאמץ ותקינות ועדכון של דרייברים ועדכונים חשובים.
איך אדע אם השירות הזה מתאים לי?
אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים מה כדאי, מה מתאים למה, או לא בטוחים איך לחבר הכל יחד – השירות בשבילכם. הוא ניתן ומומלץ ביותר למי שרוצה לקנות או לשדרג מחשב ולעשות זאת בראש שקט.